گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۷۶ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۲۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۶۲۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۳۷۰۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

انتخاب آقای "علی نعمتی" به عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان راز و جرگلان

یكشنبه ٨ بهمن ١٣٩٦ ساعت ١٠:٧ ق.ظ   ( بازدید : 1492 نفر )


آقای "علی نعمتی" مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، به عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان راز و جرگلان برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، حجت الاسلام "پناهی" رئیس اداره تبلیغات اسلامی راز و جرگلان، ضمن معرفی آقای نعمتی موسس هیئت قمر بنی هاشم (ع)، به عنوان "رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان"، در این خصوص توضیح داد: سومین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی در آبان ماه سال جاری برگزار و طی آن آقای نعمتی به همراه ۴ نفر از روسای هیئات شهرستان به عنوان اعضای اصلی انتخاب و در اولین نشست این اعضا، وی به عنوان رئیس این شورا برگزیده شد.
حجت الاسلام پناهی افزود: شورای هیئات مذهبی هر شهرستان با آیین نامه ای مستقل از سازمان تبلیغات اسلامی آن شهرستان و تحت نظارت سازمان کل تبلیغات اسلامی کشور به فعالیت می پردازد. موسس و رئیس هر هیئت مذهبی، پس از اخذ مجوز و ثبت هیئت در سامانه کشوری عضو این شورا می شود. انتخابات اعضای اصلی این شورا هر چهار سال یکبار برگزار شده و افرادی که طبق آیین نامه واجد شرایط هستند، کاندید شده و با رای افراد شورا انتخاب می شوند. و طی یک نشست، اعضای اصلی یک نفر را برای مدت دوسال به عنوان رئیس شورا برمی گزینند.
وی از مواردی چون صدور مجوز برای هیئات مذهبی پس از طی مراحل شناسایی و تایید موسس، رصد آسیبهای عزاداری ها، توسعه برنامه های فرهنگی، دینی و قرآنی و همچنین نظارت بر عملکرد هیئات مذهبی شهرستان، به عنوان وظایف مهم اعضای اصلی شورای هیئات مذهبی شهرستان، نام برد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی، ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، به عنوان فردی شایسته، متدین و متعهد، از برگزاری اولین جلسه شورای هیئات مذهبی به ریاست آقای نعمتی در هفته جاری و دعوت از کلیه هیئات جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۰۴ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۸۰ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...